Podsumowanie roku 2016.

Mój 2016 rok był pełen wzlotów i upadków.Za każdym razem gdy upadłam , po prostu wstawałam i szłam dalej. Nie poddawałam się po mimo jakichkolwiek trudności. Poznałam dużo ludzi , każda znajomość mnie czegoś nauczyła. Dziękuję najbliższym ,że byli przy mnie i wspierali w tych dobrych i złych chwilach. Druga połowa roku najbardziej utkwiła mi w pamięci m.in postanowiłam założyć bloga , zaczęłam robić to co lubię. Spełniać swoje marzenia , idąc małymi kroczkami. Zmieniłam podejście do pewnych spraw. Myślę , że wchodząc 2017. rok z wielkim uśmiechem na twarzy , będzie to dla mnie pozytywny czas.

A Tobie życzę , aby ten rok był lepszy od poprzedniego , dążył/a do celu , spełnienia najskrytszych marzeń.Wiary w siebie , zero zwątpienia , nie poddawania się. A przede wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i miłości. :) 

Komentarze

Popularne posty