Każda z nas jest piękna.

Bo..

Masz trądzik.
Jesteś przy kości
Jesteś chudzinką.
Jesteś wysoka jak żyrafa.
Jesteś niska.
Masz cellulit.
Masz czoło jak lotnisko.
Masz duży/ mały/ krzywy/ garbaty nos
Nie masz takiej pupy jakiej byś chciała.

Posiadasz wiele innych kompleksów, które Tobie przeszkadzają. Uwierz, ja też je mam. 
Kompleksy posiada każdy. Nikt idealny nie jest (nawet mężczyźni je mają).
Pozwól sobie na zaakceptowanie tego jaka jesteś. Tak,wiem wiele się mówi o akceptacji samej siebie i bla bla bla..



 Ja powiem tylko tyle, że kompleks możesz zamienić na zaletę.
Albo uświadomić sobie,że go nie ma. 

Tak,wiem pogięło mnie. Ale czytaj dalej. 

Od podstawówki docinali mi z powodu mojego wzrostu. To, że jestem chuda jak patyk. Kiedyś się wkurzałam,że jestem niska i nie mogę przybrać na wadze a wiesz dlaczego? Ponieważ innym to przeszkadzało. Zamiast zapytać się samej siebie czy dobrze czuje się w swoim ciele i siebie akceptuje. 

Bo lubię siebie jaka jestem. Akceptuje.




Jeżeli możesz zaradzić swojemu kompleksowi to super ! Zrób coś z tym, a będziesz się czuła lepiej.Ale gdy nie możesz..nic na to nie poradzisz.. musisz się z tym pogodzić. Być może to Cię wyróżnia z tłumu? Dzięki temu jesteś wyjątkowa? Odpowiedz sobie sama na to pytanie. :)
Zresztą wiele rzeczy, które nam się w sobie nie podobają. Podobają się innym albo nie zwrócili by na to uwagi gdybyś sama ich o tym nie poinformowała. 

Ale pamiętaj, że nie tylko posiadamy wady a jeszcze mamy zalety. :) 
Dziel się swoim uśmiechem. Przyciąga i jednocześnie oddaje pozytywną energie. 
Siemka ! :) 



Fot. Alicja Budnik.


Wrzosowa sesja zdj fot. https://www.facebook.com/mbfotomaniak/




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty