Ostatni dzień tego roku..

Roku 2017. Czas, który odchodzi już na emeryture. 
Przychodzi 2018 wielkimi krokami. 

Mój 2017 był pełen.. no nie będę ukrywała - imprez. 
Poznałam wiele ludzi. Tych z którymi utrzyuje kontakt do tej pory i takich co nie chce znać, lecz dały wielką nauczkę. Błędów popełniłam wiele, w przyszłym pewnie popełnię wiecej.
Bo tak na prawdę niby z wiekiem, który kolejny nam przybywa. Popełniamy co raz więcej, nawet takich samych kilkra razy. 

No,ale trzeba iść dalej przedsiebie swoją drogą. 
Zbierać kolejne doświadczenia.

Fot. Alicja Budnik



Pomimo tego, że rok był jaki był. Spełniłam swoje jedno z wielu małych marzeń. A raczej to ktoś pomogł mi je spełnić - Agnieszka Piec. Zostałam twarzą jej firmy APPA.

Na blogu czasami wiało pustką, ale bardzo się cieszę, że jak już coś dodałam. Wpis miał duże grono odbiorców. Dziękuję wam za to. A jeszcze bardziej za prywtne wiadomości, które motywują do dalszej pracy przy blogu. Również chciałabym podziękować z tego miejsca Alicji, Michałowi i Adrianowi za piękne zdjęcia. Oraz z całego serduszka dziękuje moim najbliższym za wsparcie. 

                                      DO ZOBACZENIA W NOWYM ROKU ! 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty