Refleksja #2

Zbieram się do tego wpisu już 3 dzień z rzędu...

Refleksja #2 na moim blogu.
Każdy z nas ma wiele wartości, które są dla niego ważne.

Podzieliłam je na dwie kategorie.

  1. Bezcenne  
  • Rodzina, 
  • przyjaciele,                                      
  • miłość,
  • uczciwość,
  • szacunek,
  • marzenia..
      2. Cenne

  • To co można kupić.



Z moich obserwacji wywnioskowałam, że najszczęśliwszymi osobami są Ci, którzy posiadają najpierw rzeczy BEZCENNE a dopiero później wypełniają swoje życie cennymi takimi jak pierwsze swoje mieszkanie, samochód i wiele rzeczy potrzebne do codziennego użytku.



Wyobraź sobie drogi czytelniku. Jak pewien, załóżmy, że ma na imię Marcin.

Marcin jest zaradny, od dziecka wiedział jak zdobyć pieniądze. Jak się nie na pracować a zarobić duże pieniądze. Z wiekiem się dorobił mieszkania, samochodu. Miał wiele dziewczyn, ale z żadną mu nie wychodziło ponieważ każda miała do niego jedno ale..
-Jesteś bardzo kochanym człowiekiem, ale traktujesz mnie i mój czas jak pieniądz ponieważ narzucasz mi coś tak jak banknotowi, że będzie przeznaczony np. na kebsa. Nawet nie zapytasz czy tego dnia mam coś w planach, czy mi pasuje pomysł na który wpadłeś. Tylko z góry narzucasz mi co mam robić. 

To taki tok myślenia "ludzi się zdobywa tak samo jak się zarabia pieniądze"


Ale zaraz, zaraz... bo za chwile pojawią się komentarze, że tu człowiek ciężko pracuje i go tu obrażam..
Czytaj dalej..

 Człowiek,który nauczył się pierwsze szanować wartości bezcenne, będzie tak samo szanował swój czas który poświecił by zarobić pieniądze.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty