Prestiż.

Czy to zdjęcie jest prestiżowe?
Czy ta fotografia ukazuje bogactwo materialne?

Odpowiedź na pierwsze i drugie pytanie brzmi nie.
Ukazuje moją naturalność z doświadczeniem przed obiektywem oraz zdolne oko fotografa.

Opowiem wam historię, która mi się przytrafiła z dobry miesiąc temu. Długo się zastanawiałam, czy się z tym z wami podzielić,ale jest coś co bym chciała napisać na koniec. Ale zacznę od początku.

 Dowiedziałam się o sobie, że jestem zbyt prestiżowa żeby móc się ze mną zadawać.Bo prowadzę bloga i inne media społecznościowe? Ponieważ realizuje swoje cele? Mam marzenia i plany na przyszłość?

A ty co robisz ze swoim życiem? 
Sam sobie odpowiedz na to pytanie, nie mam 
zamiaru nikogo oczerniać (tym bardziej Ciebie jeśli to czytasz).

Właśnie na ten koniec chciałabym powiedzieć, że (w sumie kolejny raz).
Jeżeli podcinają Ci skrzydła pokaż, że umiesz się wznieść jeszcze wyżej
Nie daj się tym, którzy siedzą jak taki zgred przed laptopem i na każdym kroku czekają tylko z nożyczkami*,żeby podciąć Ci skrzydła. Ponieważ nie moją pojęcia jak użyć swoich.

Ja osobiście jestem szczęśliwa, że mogę się dalej rozwijać, nie stoję w miejscu. Tylko otaczam się ludźmi, którzy mają ambicje i razem wznosimy się ku górze.

I chyba dlatego dostałam miano osoby prestiżowej. 


*nożyczkami - hejt 


Komentarze

Popularne posty