Refleksja #3


Blogerka, fotomodelka, raperka, autorka kilku białych wierszy, stolarz w wersji kobiecej, wolontariuszka szlachetnej paczki, nadal szkolna uczennica a teraz kolejne zajęcie? Stylizacja paznokci.

Plany i marzenia rosną na liście. Trzeba w życiu spróbować wszystkiego. Mimo tego, że Cię wyśmieją z błędu ortograficznego, złego zdjęcia, nie udanego featu. Czego by człowiek nie dotkną i tak go wyśmieją, że zrobił coś źle. Może czasami na własne życzenie, ale skąd mam wiedzieć czy mi wyjdzie czy nie, póki sama nie spróbuje.

Wolę żyć ze świadomością, że spróbowałam.
Niż żałować, że nie spróbowałam.

Lubię sprawdzać moje możliwości wtedy wiem, że się rozwijam.
Nie stoję w miejscu.


A ty w którym miejscu jesteś?/Co robisz?
Podziel się w komentarzu.






Fot. A.Budnik


Fot. A.Malicki


Fot.M.Baczyński


Fot. P.Mrotek

Fot. A.Budnik

Fot. N.Gappa.








Komentarze

Popularne posty