Trochę prywatnie, szczerze.. Luźno

 Zanim się odezwiesz
Pomyśl ile nie wiesz 

"Święta to taki czas, że dostajemy nieproszone komentarze z górki za cały rok" - instagram "gueerowyfeminizm"

    Najbardziej dotknięte przeze mnie komentarze, które dostaję ( od rodziny z którą widzę się raz na ruski rok lub od obcych ludzi)  nie tylko na święta, ale i cały rok to :

- Wyglądasz jak dziecko z Auschwitz

- Dziewczyno! Tobie to wgl. dają jeść w domu?

-  W życiu takiej chudej kobiety bym nie dotknął

Lub inne typu:

- no jedz, przecież od razu nie przytyjesz 

- no jedz 

Szkoda, że nie wiesz..

1) taka po prostu jestem - od dziecka byłam szczupła, geny. 

2) jestem osobą, która się wszystkim przejmuję. A ostanie 3 lata dały mi w kość, dlatego schudłam z nerwów około 5kg , żeby z tym sobie jakoś radzić postanowiłam umówić się na wizytę do psychologa.  Piszę o tym otwarcie, bo wiem, że jest bardzo dużo młodych ludzi,którzy potrzebują takiej pomocy lekarskiej. Psycholog- lekarz jak każdy inny. Od razu nie wsadzają do wariatkowa. ☺️

3) jem to co lubię i kiedy chcę, więc się nie martw :)

Ja siebie w pełni akceptuję. Czasami się wkurzam, że nie ma na mnie rozmiaru,albo ubranie leży nie tak jak powinno. Ale ważne, że jestem zdrowa, wyniki są dobre i czuję się z sobą dobrze ;) 


Tak że, zanim zapytasz 

pomyśl ile nie wiesz 

WESOŁYCH ŚWIĄT ! OBY 2021 ROK BYŁ LEPSZY ! 




Komentarze

Popularne posty