Cześć !

Witaj czytelniku ! :)
Pewnie zastanawiasz się dlaczego postanowiłam/odważyłam się prowadzić bloga.

A to dlatego , że chcę motywować innych do spełnienia marzeń. Dzielić się z wami moimi myślami na dany temat. Jest niewiele ludzi,którzy mają odwagę robić to co lubią bo boją się na to co powiedzą inni.Czas zacząć się spełniać, doceniać to co się posiada,cieszyć się z małych rzeczy, zarażać każdego pozytywną energią i żyć pełnią szczęścia.

A jaka ja jestem ?
Jestem 17 letnią zwariowaną dziewczyną, potrafiąca dostrzec piękno i dobro w małych rzeczach.
Nie jestem idealna, popełniam błędy. Lecz idę małymi kroczkami po sukces po mimo trudności jakie mnie czasem spotkają. Chciałabym w przyszłości wydać książkę na temat m.in tego o tutaj pisze.
To może, jak na ten czas tylko tyle o mnie :)

Obserwuj bloga a nie pożałujesz :) Z góry dziękuję jak ze mną zostaniesz !
Masz jakieś pytania ? Napisz do mnie wiadomość oraz zaobserwuj fanpage a będziesz na bieżąco.
↓↓↓ 

Komentarze

Popularne posty